sunnuntai 4. elokuuta 2013

KESÄILLAN HUUMAA

Eilen olin blues ja jazz-henkisessä musiikkitapahtumassa ja oli kyllä kivaa. Rento meininki ja hyvää musiikkia. Muutapa siihen ei tarvittukaan. Tosin sen ainoan kerran, kun nyt menin viihteelle tällä kesää, niin halusin maistella paikallista valkoviiniä. Ja niin tein! Yllätyksekseni ystäväni tarjosi minulle myös lakkalikööriä, paikallista sekin. Ja se maistui juurikin ihanan lakkaiselta.

Miun täytyy kyllä tunnustaa, etten aiemmin liiemmin välittänyt lakasta ja se oli oikeastaan ”inhokkimarjani”. Kaikkia muita marjoja olen sitten popsinut senkin edestä; mansikoita, mustikoita, puolukoita sekä musta-ja punaviinimarjoja. Nyt olen oppinut syömään lakkoja ja tänä kesänä olen toden teolla päässyt lakan makuun. Olin tietenkin tosi otettu tuosta likööristä. Olen muutenkin sellainen, että tykkään etsiä uusia makuja ja etenkin kaikenlaiset cocktailit on kiehtovia, koska niissä saa käyttää luovuuttaan ja koristella. Eli niitä on kiva tehdä, nähdä se valmistusprosessi ja lopulta valmis työ. 

Tapahtuma alkoi jo alkuillasta ja esiintyjiä oli monta. Kuuntelin musiikkia, mutta enimmäkseen olin kaverini kanssa ja sitten törmäsimme vielä toiseen kaveriin ja oli hauskaa vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa.

Ja tässäpä lopuksi vielä asukuva. Miulla oli tuollainen keltainen hame, joka oli ensimmäistä kertaa päälläni tänä kesänä. Se on uusi ja miulla oli tuuria, kun loppu viimein sain sen omakseni. Yhdessä vaiheessa ne oli loppuunmyyty Zalandolla ja sitten yhtäkkiä olikin yksi taas myynnissä. Olin hyvin hyvin tyytyväinen, kun se on nyt miun. Tosin keltaista olin ajatellut hieman eri sävyiseksi, mutta kyllä tämäkin on varsin suloinen. 

Ja sitten tuo paita. Olen varsin tietoinen, että se on ehkä yhtä numeroa liian suuri miulle ja se näkyy, kun ei ollut sitä vyötärövyötä. Minua se ei kuitenkaan haittaa ollenkaan. Tuollaisen minihameen yläosana se saakin olla lötkö ja hihallinen. Olin itse tosi tyytyväinen asuuni. Siinä oli rento ja hyvä olla. Laitoin myös tuollaisen rusettipannan, joka on ollut miulla jo ties herranjestas miten monta vuotta. Se sopi värinsä puolesta tuohon paitaan ja onhan se ihanan tyttömäinen!
                                           Bleiseri: H&M / Paita: Soaked in Luxury / Hame: Best Mountain Jeanswear / Hiuspanta: Gina Tricot / Korut: Espanjasta / Kengät: Kaymo, Espanja

Elokuinen ilta oli juuri täydellinen tällaiselle tapahtumalle. Paitsi että sää suosi tapahtumaa, niin hämärtyvässä illassa oli omaa lumoansa.
post signature

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)