maanantai 9. huhtikuuta 2012

OMA BLOGI

Blogin aloittamisesta on jo vierähtänyt muutama kuukausi, mutta vasta nyt kirjoitan varsinaiset alkusanat. Blogin aloittaminen oli miulle todella iso päätös, jota pyörittelin pitkään mielessäni. Lopulta halu kirjoittaa muuallekin kuin pöytälaatikkoon voimistui. Tartuin toimeen ja loin ihan oman blogin.

Edelleen muutaman kuukauden jälkeen tuntuu "hurjalta", mutta myös ihanalta. Olen kirjoittanut omannäköistäni tekstiä, välillä vakavaa ja välillä kepeämpää. Itsestäni en hirveästi ole mitään paljastanut, mutta ehkä ajan myötä blogiani seuraamalla opitte tuntemaan myös minut paremmin. Toivottavasti minäkin oppisin tuntemaan teitä!

Tarkoituksena on kirjoittaa kaikkea maan ja taivaan väliltä -aiheista, jotka koskettavat jollain tavalla. Pidän erityisesti kolumnien kirjoittamisesta...mutta välillä on kiva kirjoittaa päiväkirjamaisesti omista kuulumisista. Matkailu on yksi tärkeimmistä aihepiireistäni, koska se kiinnostaa ja tiedän siitä paljon. Olen päässyt matkustelemaan moniin maihin ja toivottavasti jatkossakin pääsisin tekemään mielenkiintoisia reissuja. Matkailuhan tunnetusti avartaa! Noh, jos ei muuta, niin ainakin lompakkoa. ;)

Pidän elokuvista, sarjoista ja kirjoista ja tänne päivitän jatkuvasti arvosteluja. Elokuvista ja sarjoista arvosteluja onkin kertynyt ihan kivasti. Huomasin kuitenkin, että olen ihan saamaton lukija. Edelleen on kaksi kirjaa kesken ja täytyy tunnustaa, että vika on ihan minussa. Tänne en ole kirjoittanut vielä yhden yhtä kirja-arvostelua, koska ei ole vielä ollut mitään kirjoitettavaa. Yritän skarpata tässä! Ainakin voitte olla sitten melko varmoja, että jos jonkun kirjan olen saanut päätökseen, niin ei se voi olla huono.

Bloggailusta olen nauttinut valtavasti ja tuntuu, kuin tässä jotenkin kasvaisi itse mukana.  Tänään olen todella iloisella mielellä, kun sain muokattua blogin ulkoasun enemmän minun näköisekseni. Laitoin lisää omia kuvia ja sain tehtyä ylätunnisteen, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Blogini ulkoasu on värikäs ja iloinen, mutta asiallinen. Sellainen tunnen olevani myös ihmisenä. Info-tunnisteen alle laitan kaikki blogia koskevat ilmoitusasiat.

Toivottavasti innostutte kommentoimaan enemmän, sillä kaikki (asialliset) kommentit ovat tervetulleita! Iloisista ja positiivisista kommenteista tulee iloinen mieli, toivottavasti myös keskustelua, ja kriittisistä kommenteista otan opikseni ja pystyn kehittämään blogia.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin! Kirjoittelu jatkukoon.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)